00:27 | شنبه 22 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سود سالانه

بخشنامه وزارت صمت بر سود "کویر" اثر قابل توجهی دارد
نماد برتر- شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر درخصوص وضع عوارض بر صادرات وزارت صمت توضیح داد.
تعیین تکلیف ۴ در هزار سود شرکت‌ها
با توجه به ماده «۱۳» قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مبنی بر پرداخت ۴ درهزار سود پس از مالیات شرکت‌ها به عنوان حق السهم اتاق‌های بازرگانی و یا اتاق تعاون، به دلیل وجود ابهام ها و چالش های بین فعالان اقتصادی و اتاق های یادشده، سازمان امورمالیاتی در پاسخ استفساریه اتاق بازرگانی کرمان به صراحت شمولیت ۴ درهزار کل سود شرکت‌ها پس از کسر مالیات را مورد تاکید قرارداده است
بازدهی چهار ماهه ۷۳۸ سهم از مثبت ۱۶۴۸ تا منفی ۵۸ درصدی
در برابر رشد اندک و ۰.۲۷ درصدی شاخص طی چهار ماهه سال جاری، بازدهی سهام ۷۳۸ شرکت بورسی و فرابورسی مشخص شد که تنها ۱۴۷ شرکت بازدهی مثبت داشتند.
مهلت پرداخت سود مجامع باید در قانون تجارت اصلاح شود
مهلت 8 ماهه ای که در قانون تجارت برای پرداخت سود سهامداران بعد از برگزاری مجامع وجود دارد قطعاً به ضرر سهامداران است، به همین دلیل باید به طور حتم این قانون اصلاح و تغییراتی در قانون پرداخت سود سهامداران اعمال شود.
سهامدار حقیقی و عمده چهار شرکت فروشنده بلوکی شدند + شرایط
نماد برتر- سهامداران حقیقی و عمده چهار شرکت خدمات فنی فولاد یزد، بیمه پاسارگاد، احیا صنایع خراسان و بیمه تعاون، برنامه فروش بلوک های ۴.۰۶، ۱۹.۹۹، ۱.۰۱ و ۱۴.۴۹ درصدی دادند.
شرط واریز سود سهام عدالت ۹۸ تا پایان سال و توزیع متمرکز سود ۱۲۰ شرکت
نماد برتر- مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی با اعلام شرط واریز سود سهام عدالت ۹۸ تا پایان اسفند،گفت: ۱۲۰ شرکت بورسی، سود را از طریق سپرده گذاری توزیع و ۲۷ میلیون نفر از طریق سامانه، سود گرفتند.
نتیجه حضور "نوری" در مناقصه ایی با پیش بینی سود سالانه ۲۵۰ میلیارد تومانی
نماد برتر- پتروشیمی نوری از نتیجه مناقصه بازیابی گازهای فلر و تولید کود سولفات آمونیوم با پیش بینی ۲۵۰ میلیارد تومان سودآوری سالانه خبر داد .
وزارت اقتصاد زمان و شرایط عرضه اوراق مالی اسلامی را اعلام کرد
نماد برتر- وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه‌ای از شرایط عرضه اوراق مالی اسلامی با نرخ سود سالانه ۱۸درصد تا پایان ماه جاری خبر داد.
شرایط و زمان عرضه بلوک ۶۵ و ۵۰.۲ درصدی دو زیرمجموعه بانک صنعت و معدن
نماد برتر- بانک صنعت و معدن شرایط و زمان عرضه بلوک ۶۵ و ۵۰.۲ درصدی دو زیرمجموعه را به بیش از قیمت تابلو در بورس اعلام کرد.
انتقاد از اقدامات موثر در جهش عجیب شاخص/ ۶ نکته مهم در سرمایه گذاری بورس
نماد برتر- معاون اسبق سازمان بورس با انتقاد از اقداماتی که موجب جهش عجیب شاخص از ابتدای سال شد به ۶ نکته در زمان از دست رفتن اصل سرمایه یا سودهای از دست رفته اشاره کرد.
قابل توجه سهامداران حقیقی زرماکارون که سود سالانه را نگرفته اند
نماد برتر- زر ماکارون از تغییر بانک عامل پرداخت سود سهامداران حقیقی که از طریق سجام واریز نشده یا فاقد کد سجام هستند، خبر داد و زمان این رویداد را اعلام کرد.
تحلیل ۱۶ کارشناس از نتیجه انتخابات آمریکا بر بورس ایران و اقبال صنایع
نماد برتر- ۱۶ کارشناس بازارسرمایه در خصوص اثر نتیجه میان و بلند مدت انتخابات آمریکا بر بازار سرمایه ایران و اقبال صنایع بورسی ، نکاتی ارائه کردند.
اثر ریزش شاخص بر خرید "دارا سوم" و نحوه واگذاری مدیریت در پایان سال ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اثر ریزش شاخص بر خرید واحدهای سه بانک بورسی در دارا سوم از نحوه واگذاری مدیریت صندوق‌های دارا یکم تا سوم تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
معرفی ۱۰۵ سهمی که از ریزش دو ماهه بسیار جانکاه مصون مانده و سود دادند
نماد برتر- طی دو ماه بسیار سخت و جانکاه بازار که شاخص با ریزش ۲۹ درصدی و قیمت ها با سقوط تا ۷۰ درصدی روبرو شدند تنها ۱۰۵ شرکت از ۶۲۳ شرکت بورسی و فرابورسی ، بازدهی مثبت داشتند.
بازدهی یک ماهه ۶۱۸ سهم مشخص شد
نماد برتر- در برابر افت ۸ درصدی شاخص طی شهریور ماه، بازدهی سهام ۶۱۸ شرکت بورسی و فرابورسی مشخص شد که تنها ۱۱۱ شرکت بازدهی مثبت داشتند.
صفحه قبل | صفحه بعد